Pošta se přestala stahovat (ESET)

Nyní jste: Úvodní strana » Nápověda » Pošta se přestala stahovat (ESET)

Nápověda eHosting

Pokud Vám z ničeho nic náhle přestala chodit pošta (žádné zprávy se nestahují, i když ve Webmailu je vidíte) a používáte Mozilla Thunderbird a ESET antivirus, pak je následující nápověda určena právě Vám.

Kdy a jak se problém projevuje

  • Máte nainstalovaný ESET antivirus (NOD32 nebo SmartSecurity)
  • Používáte Mozilla Thunderbird
  • Pošta se přestala stahovat od 30.11.2020 cca 12h.
  • Nezobrazí se žádná chybová hláška.
  • Pokud Zabezpečení spojení v nastavení Thunderbirdu přepnete na Žádné, pošta se začne stahovat.

Řešení doporučené firmou ESET

  1. Vypněte Thunderbird.
  2. Otevřete program ESET a stiskněte na klávesnici F5 (otevře se Rozšířené nastavení), dále Web a e-mail -> SSL / TLS -> Přidat kořenový certifikát do známých prohlížečů.
  3. Spusťte Thunderbird, stiskněte a uvolněte Alt, to by mělo zviditelnit lištu nabídek.
  4. Otevřete Nástroje -> Možnosti, do vyhledávacího pole zadejte cert
  5. Otevřete Správa certifikátů.
  6. Přepněte na kartu Autority
  7. Hledejte ESET, spol. s r. o.
  8. Pokud je k dispozici, klikněte na ESET SSL Filter CA, Smazat nebo Nedůvěřovat, -> OK -> OK
  9. Pokud jste odstranili jakýkoli certifikát v kroku 8, opakujte kroky 5-8, dokud se nezobrazí žádný certifikát ESET (Thunderbird někdy zobrazuje pouze jeden z několika podobných certifikátů, pouze tak je můžete smazat všechny).
  10. Po dokončení zavřete Thunderbird a znovu ještě jednou zopakujte krok číslo 2.

Související témata


Zákaznická podpora

PO—PÁ 9-18 hod.

E-mail:
Tel.: +420 775 556 651

Než zavoláte, podívejte se prosím, jestli na Váš dotaz nenaleznete odpověď v naší nápovědě.

Registrace domény

©2021 Software Praha s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
webhosting | registrace domény | akce | mapa stránek

VISA VISA electron Mastercard Mastercard Maestro

Pokud není uvedeno jinak, ceny jsou v Kč bez DPH 21%.