Nastavení poštovního klienta Thunderbird

Nyní jste: Úvodní strana » Nápověda » Nastavení poštovního klienta Thunderbird

Nápověda eHosting

Pro nastavení Thunderbird budete potřebovat mít vytvořenou e-mailovou schránku a znát její heslo. E-mailové schránky se vytváří v administraci a přístupové údaje do administrace jste obdrželi e-mailem po zřízení hostingového účtu.

Postup přidání účtu do programu Thunderbird

E-mail "info@vase-jmeno-domeny.cz" a doménu "vase-jmeno-domeny.cz" nahraďte Vašimi konkrétními údaji. Místo "mail6.ehosting.cz" použijte server příchozí pošty z Vašich přihlašovacích údajů.


Spuštění aplikace Thunderbird: Nastavení: Thunderbird krok č.1
V menu zvolte Nástroje a Nastavení účtu:
Nastavení: Thunderbird krok č.2
Vyberte možnost Přidat poštovní účet...:
Nastavení: Thunderbird krok č.3
Vyplňte údaje k Vaší e-mailové schránce a stiskněte Nastavit ručně (M)...: Nastavení: Thunderbird krok č.4
Vyplňte server pro příchozí a odchozí poštu a stiskněte Znovu otestovat: Nastavení: Thunderbird krok č.5
Nastavení potvrdíte kliknutím na tlačítko Hotovo: Nastavení: Thunderbird krok č.6


Související

Zákaznická podpora

PO—PÁ 9-18 hod.

E-mail:
Tel.: +420 775 556 651

Než zavoláte, podívejte se prosím, jestli na Váš dotaz nenaleznete odpověď v naší nápovědě.

Registrace domény www.  

©2020 Software Praha s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
webhosting | registrace domény | akce | mapa stránek

Veškeré ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH 21%.