Nastavení poštovního klienta Mail (Windows 10)

Nyní jste: Úvodní strana » Nápověda » Nastavení poštovního klienta Mail (Windows 10)

Nápověda eHosting

Pro nastavení Windows 10 Mail budete potřebovat mít vytvořenou e-mailovou schránku a znát její heslo. E-mailové schránky se vytváří v administraci a přístupové údaje do administrace jste obdrželi e-mailem po zřízení hostingového účtu.

Postup přidání prvního účtu do Windows 10 Mail

E-mail "info@vase-jmeno-domeny.cz" a doménu "vase-jmeno-domeny.cz" nahraďte Vašimi konkrétními údaji. Místo "mail6.ehosting.cz" použijte server příchozí pošty z Vašich přihlašovacích údajů (mail-vase-jmeno-domenycz.ehosting.cz).


Spuštění aplikace Mail: Nastavení: Windows 10 Mail krok č.1
Při prvním spuštění se zobrazí Průvodce. Zvolte poslední možnost Advanced setup: Nastavení: Windows 10 Mail krok č.2
Zvolte možnost Internet email:
Nastavení: Windows 10 Mail krok č.3
Vyplňte údaje k Vaší e-mailové schránce, zvolte typ účtu (Account type) a stiskněte Sign in: Nastavení: Windows 10 Mail krok č.4
Průvodce ukončíte kliknutím na tlačítko Done: Nastavení: Windows 10 Mail krok č.5


Související

Zákaznická podpora

PO—PÁ 9-18 hod.

E-mail:
Tel.: +420 775 556 651

Než zavoláte, podívejte se prosím, jestli na Váš dotaz nenaleznete odpověď v naší nápovědě.

Registrace domény www.  

©2020 Software Praha s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
webhosting | registrace domény | akce | mapa stránek

Veškeré ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH 21%.