Změna INBOX. prefixu v nastavení poštovního klienta Microsoft Outlook 2019

Nyní jste: Úvodní strana » Nápověda » Změna INBOX. prefixu v nastavení poštovního klienta Microsoft Outlook 2019

Nápověda eHosting

Pokud Outlook náhle zobrazuje prázdný obsah složek kromě Doručené pošty, nebo úplně zmizely, postupujte podle následujícího návodu.

Používáte-li Microsoft Outlook 2019, překontrolujte si prosím nastavení Vašeho účtu. Nově byla odstraněna Cesta ke kořenové složce v Nastavení složky. Původní hodnota byla "INBOX.", nově je toto pole prázdné. Následující obrazovky Vám pomohou zkontrolovat a případně upravit nastavení Vaší e-mailové schránky v Outlooku.

Návod pro starší verzi Outlooku naleznete zde.


Spusťte aplikaci Microsoft Outlook.
V horním menu zvolte Soubor.
Změna INBOX: Microoft Outlook 2019 krok č.2
Rozbalte tlačítko Nastavení účtu a zvolte Název účtu a nastavení synchronizace:
Změna INBOX: Microoft Outlook 2019 krok č.3
Zkontrolujte, že je prázdné pole Cesta ke kořenové složce. Pokud je tam hodnota INBOX., tak ji vymažte:
Změna INBOX: Microoft Outlook 2019 krok č.4
Seznam složek se zaktualizuje.

Pokud se vyskytne jiný problém

Pokud problém přetrvává, nebo se objeví jiný problém, zkuste provést Opravu účtu.


Související

Zákaznická podpora

PO—PÁ 9-18 hod.

E-mail:
Tel.: +420 775 556 651

Než zavoláte, podívejte se prosím, jestli na Váš dotaz nenaleznete odpověď v naší nápovědě.

Registrace domény

©2024 Software Praha s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
webhosting | registrace domény | akce | mapa stránek

VISA VISA electron Mastercard Mastercard Maestro

Pokud není uvedeno jinak, ceny jsou v Kč bez DPH 21%.