Změna INBOX. prefixu v nastavení poštovního klienta Microsoft Outlook 2010

Nyní jste: Úvodní strana » Nápověda » Změna INBOX. prefixu v nastavení poštovního klienta Microsoft Outlook 2010

Nápověda eHosting

Pokud Outlook náhle zobrazuje jen složku Doručená pošta a ostatní složky zmizely, postupujte podle následujícího návodu.

Používáte-li Microsoft Outlook 2010, překontrolujte si prosím nastavení Vašeho účtu. Nově byla odstraněna Cesta ke kořenové složce v upřesňujícím nastavení e-mailu. Původní hodnota byla "INBOX.", nově je toto pole prázdné. V případě, že Následující obrazovky Vám pomohou zkontrolovat a případně upravit nastavení Vaší e-mailové schránky v Outlooku.

Návod pro Outlooku 2019 naleznete zde.


Spusťte aplikaci Microsoft Outlook.
V horním menu zvolte Soubor.
Rozbalte tlačítko Nastavení účtu:
Změna INBOX: Microoft Outlook 2010 krok č.3
Klikněte na Nastavení účtu...:
Změna INBOX: Microoft Outlook 2010 krok č.4
Zobrazí se seznam e-mailových účtů spravovaných aplikací Outlook. Pokud máte více účtů, nejprve zvolte v seznamu Vaší e-mailovou adresu. Následně klikněte na Změnit...:
Změna INBOX: Microoft Outlook 2010 krok č.5
Klikněte na Další nastavení ...: Změna INBOX: Microoft Outlook 2010 krok č.6
V záložce Upřesnit zkontrolujte pole Cesta ke kořenové složce:
A hodnotu INBOX. vymažte a stiskněte OK:
Změna INBOX: Microoft Outlook 2010 krok č.7
Stiskněte Další pro uložení změn:
Změna INBOX: Microoft Outlook 2010 krok č.8
Změna INBOX: Microoft Outlook 2010 krok č.9
Objeví se hláška "Cesta kořenové složky byla změněna". Klikněte na OK.
Změna INBOX: Microoft Outlook 2010 krok č.10
Seznam složek se zaktualizuje.


Související

Zákaznická podpora

PO—PÁ 9-18 hod.

E-mail:
Tel.: +420 775 556 651

Než zavoláte, podívejte se prosím, jestli na Váš dotaz nenaleznete odpověď v naší nápovědě.

Registrace domény www.  

©2020 Software Praha s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
webhosting | registrace domény | akce | mapa stránek

Veškeré ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH 21%.