Administrace pošty

Nyní jste: Úvodní strana » Nápověda » Administrace pošty

Nápověda eHosting

Administrace pošty umožňuje spravovat e-mailové schránky na Vaší doméně, spravovat přesměrování, resetovat heslo u e-mailové schránky, nastavovat chování antispamu atd. Přístupové údaje do administrace jste obdrželi e-mailem po zřízení hostingového účtu. Administrátorský účet je vždy ve tvaru "admin@vase-jmeno-domeny.cz" a neslouží pro příjem a odesílání pošty, pouze pro administraci dalších e-mailových schránek.

Pokud již máte vytvořenou e-mailovou schránku, přejděte na Nastavení poštovního klienta — přehled.

Postup vytvoření nové e-mailové schránky

Do prohlížeče zadejte URL pro administraci z Vašich přístupových údajů a klikněte na Přihlásit. Uživatelské jméno administrátora začíná admin@: Administrace: Vytvoření schránky krok č.1
V menu zvolte Přidat schránku: Administrace: Vytvoření schránky krok č.2
Vyplňte uživatelské jméno (tj. ta část e-mailové adresy před zavináčem), heslo a další nastavení a klikněte na Přidat schránku: Administrace: Vytvoření schránky krok č.3
Odesílání pošty SMTP bude aktivní do 5 minut od založení schránky.




Související

Zákaznická podpora

PO—PÁ 9-18 hod.

E-mail:
Tel.: +420 775 556 651

Než zavoláte, podívejte se prosím, jestli na Váš dotaz nenaleznete odpověď v naší nápovědě.

Registrace domény

©2024 Software Praha s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
webhosting | registrace domény | akce | mapa stránek

VISA VISA electron Mastercard Mastercard Maestro

Pokud není uvedeno jinak, ceny jsou v Kč bez DPH 21%.